Yeşil Dönüşüm Söyleşisi OSB Bilim Teknik Kolejinde Gerçekleştirilecek
Yeşil Dönüşüm Söyleşisi Düzenleniyor
Siirt Üniversitesi Sürdürülebilir Yeşil Kampüs Koordinatörlüğünün katkılarıyla, sürdürülebilirlik farkındalığının artırılması amacıyla "Yeşil Dönüşüm" konulu söyleşi programı düzenlenecektir.
Etkinlik, 18 Haziran 2026 tarihinde saat 10.00'da OSB Bilim Teknik Kolejinde gerçekleştirilecektir.
Programda; sürdürülebilir kalkınma, çevresel farkındalık, yenilenebilir enerji, iklim değişikliğiyle mücadele, yeşil kampüs uygulamaları ve bireysel sürdürülebilirlik yaklaşımları ele alınacaktır.
Etkinlikte;
- Doç. Dr. H. Simten SÜTÜNÇ
- Doç. Dr. Fatih BAYRAK
- Arş. Gör. Ebru GÜÇ
konuşmacı olarak yer alacaktır.
Yükseköğretim Kurulu Bilim İletişimi Ofisi koordinasyonunda gerçekleştirilecek etkinliğin, öğrencilerde çevresel sorumluluk bilincinin geliştirilmesine, sürdürülebilir yaşam alışkanlıklarının teşvik edilmesine ve yeşil dönüşüm konusunda farkındalık oluşturulmasına katkı sağlaması hedeflenmektedir.
Doç.Dr HURİYE SİMTEN SÜTÜNÇ (0484) 212-1111 / 3915
Sürdürülebilir Yeşil Kampüs Koordinatörlüğü
11.6.2026